Voor horloge ateliers

Bent u een zelfstandige horlogemaker of vertegenwoordigd u een horloge atelier?
Dan komen wij graag met u in contact.

Wij sluiten u graag aan op ons platform zodat u kunt reageren op aanvragen die bij ons binnen komen.
Wij zorgen ervoor dat de klant de juiste informatie doorgeeft zodat u geen kostbare tijd verliest.

Het beheer van opdrachten is eenvoudig geregeld via het online dashboard. Vanuit hier kunt u de klant op de hoogte houden van de voortgang. Alle informatie die belangrijk is voor uw bedrijfsvoering heeft u op één plek inzichtelijk.

De voordelen op een rij

  • Reageren en ontvangen van opdrachten is gratis
  • U reageert alleen op opdrachten die voor u interessant zijn
  • De opdrachten zijn duidelijk omschreven dankzij ons systeem

Momenteel in ontwikkeling

  • Automatisch reageren op basis van vooraf ingestelde specificaties (bijv. merk-specialisatie)
  • Verzendmodule voor het beheer van (retour) zendingen

Geïnteresseerd?

Geïnteresseerd in lucratieve opdrachten en de bijkomende gemakken van ons platform?
Wij gaan graag met u in gesprek! Wilt u het platform direct uitproberen? Registreer hier (vrijblijvend)

Veelgestelde vragen

Heb ik nog wel persoonlijk contact met de klant?
Jazeker, zodra de klant besluit met u in zee te gaan ontvangt u zijn/haar contactgegevens. U regelt de afhandeling van service/reparatie persoonlijk met de klant. Het Interchrono dashboard dient slechts ter ondersteuning.
Goede horlogemakers zijn schaars en hebben vaak voldoende werk. Het idee van Interchrono is dan ook niet om zo veel mogelijk werk door te sturen. Het gaat om de juiste horlogemaker voor de juiste opdracht. U reageert alleen op aanvragen die voor u interessant zijn. Op de momenten wanneer het u uit komt. Bovendien bepaalt u zelf de prijs.
Wij verdienen momenteel alleen geld wanneer de klant de verzending aan ons uitbesteed. Op termijn zullen wij waarschijnlijk ook de mogelijkheid aanbieden om de betaling via ons te laten lopen.